Yedioth Ahronoth : diforc'h etre ar stummoù

D
ortho, replaced: .<ref>http://www.globes.co.il/serveen/globes/docview.asp?did=1000534102&fid=942 TGI survey shows "Globes" only paper to grow, Li-Or Averbuch, 27 a viz Genver 2010, Globes</ref> → <ref>http://www.globes.co using AWB
D (ortho, replaced: <ref → <ref, <ref> → <ref> (2) using AWB)
D (ortho, replaced: .<ref>http://www.globes.co.il/serveen/globes/docview.asp?did=1000534102&fid=942 TGI survey shows "Globes" only paper to grow, Li-Or Averbuch, 27 a viz Genver 2010, Globes</ref> → <ref>http://www.globes.co using AWB)
[[Skeudenn:Yediot.jpg|thumb|right|200px|Burevioù Yedioth Ahronoth e [[Tel Aviv]]]]
'''Yedioth Ahronoth''' (ידיעות אחרונות en [[hebraeg]], a dalvez ''Keleier diwezhañ'') a zo ur gazetenn hebraek pemdeziek a vez embannet e [[Tel Aviv]] en [[Israel]].<ref name="news.bbc.co.uk">The press in Israel, 8 a viz Mae 2006 http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/middle_east/4969714.stm BBC </ref> Abaoe ar bloavezhioù 1970 eo ket ar gazetenn skigentañ en Israel hag en un enklask kaset gant TGI ma keñverier disoc'hoù dibenn [[2008]] ha re dibenn [[2009]] e weler ez eo bepred an hini lennetañ (un digresk bihan a zo bet, eus 35,9% da 33,9%).<ref>http://www.globes.co.il/serveen/globes/docview.asp?did=1000534102&fid=942 TGI survey shows "Globes" only paper to grow, Li-Or Averbuch, 27 a viz Genver 2010, Globes</ref>.
 
== Istor ==
Yedioth Ahronoth a voe krouet e dibenn ar bloavezhioù 1930 gant Nachum Kumarov. Ar gazetenn gentañ embannet diouzh an abardaez e [[Palestina]] e voe, ha savet e voe diwar batrom [[London Evening Standard]]. Abalamour da gudennoù argant e voe gwerzhet da Yehuda Mozes. E vibien, Reuben ha Noah o anvioù, a reas war-dro ar gazetenn.<ref>[http://web.archive.org/web/20020911024443/http://www.jewishvirtuallibrary.org/jsource/Society_&_Culture/press.html The Israeli Press]</ref>.
 
E [[1948]] ez eas kuit kalz kazetennerien ha renerien, hag e kroujont ''Yedioth Maariv,'' hag a zeuas da vezañ [[Maariv]]. Diwar neuze e voe kevezerezh etre an div gelaouenn, betek ar bloavezhioù 1990 ma voe dizoloet e veze selaouet linenn bellgomz an eil gant skipailh eben.<ref>[http://www.cbc.ca/world/story/1999/11/14/isrlnewswar991114.html Israel's newspaper war gets nasty] CBC, 10 a viz Du 2000</ref>{{,}}<ref>[http://www.snapshield.com/www_problems/Israel/Editor_of_Israeli_paper.htm Editor of Israeli paper Ma'ariv is charged in wiretapping case] Jewish Bulletin of Northern California, 25 a viz Eost 1995</ref>.
 
== Hiziv an deiz ==
Hiziv an deiz ez eo Arnon Mozes a zo e penn ar gazetenn. Ment ha stil un tabloid a zo dezhi.<ref>Wolfsfeld, G. (1997) [http://books.google.com/books?id=Ccvg1Ln6_VQC&pg=PA96&lpg=PA96&dq=Yediot+Ahronot+tabloid+or+not&source=web&ots=5iJYPqBYKI&sig=Q0lzX04Zzz7w_NZR4Se2nH74kfA&hl=en&sa=X&oi=book_result&resnum=1&ct=result Media and Political Conflict] ISBN 0-521-58967-3 </ref> War a lenner e vefe "kelaouenn gentañ ar vro."<ref>[http://www.jewishvirtuallibrary.org/jsource/Society_&_Culture/press.html The Israeli Press] Jewish Virtual Library</ref> .
 
Perc'hennet eo gant stroll Yedioth Ahronoth Group<ref>Yedioth Ahronoth Group - Holdings
Companies [http://bar-ltd.co.il/english/index.html BAR Group] http://bar-ltd.co.il/english/ynet.asp
</ref>, hag a zo perc'hennet war meur a vedia all evel ar chadennoù skinwel Channel 2 ha "Xtra HOT", "[[Yedioth Tikshoret]]", ur stroll kazetennoù sizhuniek lec'hel, "[[Vesti]]", ur gazetenn rusianek, ha magazinoù evel ar magazin skinwel sizhuniek [[Pnai Plus]] hag ar magazin sizhuniek [[La'Isha]] evit ar maouezed.
 
== Notennoù ==
== Liammoù diavaez ==
* [http://www.ynet.co.il Lec'hienn internet Ynet (damzistag)]
* [http://www.ynetnews.com Lec'hienn internet Ynetnews (damzistag ivez)]
 
{{Kazetennoù Israel}}