Diforc'hioù etre adstummoù "WikiLeaks"

88 okted ouzhpennet ,  9 bloaz zo
==Bec'h da WikiLeaks==
E dibenn miz Du 2010 e oa bet embannet gant Wikileaks un toullad skridoù diplomatel o tont eus servijoù ar Stadoù Unanet. Embannet e voe an dielloù-se gant kazetennoù evel ''[[El País]]'' ([[Spagn]]), ''[[Le Monde]]'' ([[Bro-C'hall]]), ''[[Der Spiegel]]'' ([[Alamagn]]), ''[[The Guardian]]'' ([[Bro-Saoz]]), ha ''[[The New York Times]]'' ([[Stadoù Unanet Amerika]]). En dielloù-se e lenned titouroù personel hag ar pezh a soñje servijoù diplomatel [[Stadoù Unanet Amerika]] war pennoù stadoù zo ha kargidi uhel en [[Aozadur ar Broadoù Unanet]]. <br />
Kaoz a voe neuze e kazetennoù zo ([[Le Figaro]]) ez ae WikiLeaks re bell gant dispakañ ar wirionez d'an dud, ha serret e voe al lec'hienn e Bro-C'hall, evel ma vez serret lec'hiennoù kelaouiñ e Sina gant an diktatourien.
*Kaoz a zo bet gant [[Reporters Sans Frontières]] eus « skridverzañ etrebroadel ».
 
 
 
== Liammoù diavaez ==
183 266

modifications